Sophie

- Mer än du förtjänar!

sophie , atman , brahman?

Kategori: KUL

eller hur vare nu
joo sophie är mitt namn.!
och anna har tagit KÖRKORT!!!!!!
hade nyss religionsprov, känns ganska surt , eftersomjag bara var säker på första frågan , jaja, jag är bra att prata runtproblem och allt annat knäppt så kanske fattar hon vad jag menar!

jaja
nog om de.
en lektion kvar - röst och rörelsen, sen blire köpagodis, iaf SÅ SKA JAG DE!!

ikväll blire ut o dansa kanske eller tillhökåsen och umgås medmammaskompis + barn, ganskamysigt, det sägs att de ska bli nå god mat!
hoppas kan man göra,
och imorgon blire inflyttningsfest eller träffa toni=)
de ska bli kul , vad jag än väljer att göra!
påsöndag blire börja hård hård träningen inför mönstringen!, har tappat lite nu då jag varit cpsjuk!


ÄSCH
HELLLLLGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: