Sophie

- Mer än du förtjänar!

sååhääääääääär :-----------------:

Kategori: KUL

trött var jag i morse!
men när jag väl kom upp gick allt finemang!
fixade mig o drog till skolan!
i skolan dansade vi , de gick bra:D
sen bidde de lunch svampstroganoff , mkt mumsigt!
efter de hade jag och elli matteprov , vi båda blev godkända ,
men jag är fortfarande lite osäker på en sak, men jag blev godkänd,
nu äre bara att sikta på ett godkänt i dom andra delarna också , sen så
hej matte b - G!

efter de slutade vi ,klockan var då ca halv två, då begav jag mig hemåt , o på hemvägen får jag både sms och meddelande på facebook , så de tog 20 min typ att komma hem (brukar ta 7 min typ), för jag måste stanna för att läsa va dom skrivit , skriva o gå kan jag göra samtidigt men inte gå o läsa.
yeye
20 minuter senare är jag hemma, gör mig en god macka o sätter mig sedan här och njuter av vacker musik!

njuter fortfarande ,men nu ligger jag ner ,sååå trött

.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: