Sophie

- Mer än du förtjänar!

munk

Kategori: KUL

Hej alla härliga läsare , nu liggar jag här i min varma säng och har HICKA , har haft det i 10minuter snart
och det börjar faktiskt bli ganska jobbigt!
Idag började jag skolan kl 13:00 så jag tog mig tid till att fixa mig lite extra och plugga på morgonen.
PLugga gjorde jag för att de var prov idag , Naturkunskap B - fysiologi , de är kul och jävligt intressant!

Iaf , runt halv ett tar jag och elli bussen mot skolan , en kvar senare är vi i skolan( gick otroligt fort idag)
samhäll står på schemat och jag får veta att jag ligger på ett starkt G där! SKÖNT tycker jag!
Efter det vare dags för prov och det gick faktiskt ganska bra, den här gången måste de bli ett godkänt ,
jag känner det på mig! Det gick bra , de måste ha gått bra iallafall!

Yes,
och eftersom jag kände mig såååå duktig efter provet tog jag bussen ner mot stan och köpte mig
3munkar från munk o muffin , en med daimsmak , en vanlig med socker och en vitchoklad!
Dom var små och jag åt inte alla för mig själv , toni och emelie fick smaka lite också!
Efter det gjorde jag tacos och åt så att ajg blev proppmätt , jag är duktig på att laga mat!
O sen läste jag lite ur boken som ska vara klar i morgon , har räknat ut att de kommer ta ca 4h för mig idag
att hinna klart attläsa och göra uppgifterna ,
faan va jag längtar till studenten!

Nu ligger jag som sagt i min säng och hickan har faktiskt försvunnit, nu ska jag vila nån timma så att jag
orkar hålla mig vaken all night long för att läsa!
Imorn börjar jag halv tio så de är lite sovmorogn iaf!

Då blire dansa , redovisa boken och sjunga , och efter skolan ska jag till Make up Store och sminka mig och
plocka på mig lite smink , det ska bli skita najs!=D
Efter det åker jag hem och fixar håret och möter väl sedan upp damerna för lite ölspel och sedan
blire konrad =)

Nu ska jag vila !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: