Sophie

- Mer än du förtjänar!

MARKUS KRUNEGÅRD!

Kategori: KUL

alltså vilken kväll igår!!! nu ska ni få höra:
(11-15:30 - shoppade jag de blev , jeanstights på vila , en shortklänning/tunika , ett linne , strympbyxor , och en trekvartsärmad lång tröja/klänning.....sedan hälsade jag på mamma på hennes dagis , lekte lite med barnen och sedan drog jag o sara mot mamma)

Runt fem tiden hämtar pappa mig och sara hos mamma , sedan beger vi oss till eskilstunas central , där hämtar sofie upp oss och sedan åker vi hem till hennes mamma där vi ska sova osv!

Vi kommer dit , beställer pizza och äter upp den , fort fort ,
efter de satt vi oss vid tvn - lets dance , där börjar vi med lite chips och lite chill , efter ett tag går sofie iväg och duschar och fixar sig. efter ungefär en kvart hör vi någon skrika!
Det var sofie och hon skrek och skrattade as mkt på övervåningen , haha ,, hon hade försökt bubbla i badkaret och så blev de en stråle rakt upp i taket , KUL TYCKER JAG , sofie lär ha blivit lite rädd ,haha.

Efter de började vi dricka våra cubes och lite vin , mkt gottigt.
Lite senare kom våran chaffis jonas , och sedan bytte vi kläder och åkte mot RAW där markus krunegård skulle spela.
Kom dit , as trevlig vakt där;) ,
bara lite drygt att dom tar betalt för jävla garderob , när man redan peyyat 150:-? liksooom , va e grejen?
Iaf. Vi kom in dit köpte massa billig cider och satt och sedan o drack o umgicks med lite andra typer som vi träffat på i dörren!

Tiden gick och huvudet hängde lite efter kroppen , men vafan gör de!!!
Tiden drog iväg o helt pötsligt stod man längstfram o glodde på markus!
Det blev huuuuuuur svettigt som helst , och jag har aldrig någonsin varit med om en sån förbannat bra publik!!!
Tyvärr vare många som glömt deodorant , men äsch!!

iaffffff , Markus ägde och varenda jävel i bandet är underbara , speciellt basisten , och gitarristen är vääärsta linslusen ,haha , har massa bilder och en film när han kollar in o sjunger till mig , haha!

Efter krunegård gick vi ut o tog luuuft ,aldrig har kallluft gjort mig så ren , kände mig nästan frälst eller nå!
Sedan gick vi in o körde igen , fick(?) två öl av en full kille och sedan battlade jag och sara mot två killar (dansade). haha
fett sköna killar.
Efter det stod jag på scen och sjöng krunegårds låtar ,och alla älskade mig , fyfan , hade bara lust att publiksurfa sen, kände mig så otroligt häftigt!.
Vi dansade iaf sönder oss och mina föttter mådde INTE alls bra sen efter de, och de var så svettigt , men soo , alla andra var lika svettiga , iaf dom som dansade , inte torrbollarna i baren;)

Yesyes
Vi drog typ när de stängde och jag o sara hade fett kul i baksätet , eller ?
jag kommer ihåg att jag hade det iaf , haha!!

Sen kom vi hem till sofies mamma , åt chips och soooomnade,
Vaknade runt halv elva och åt frukost o fixade oss lite , sedan vare tåg!
Där träffade vi på amy diamond!
hon suger.!

Idag blire jobba( om ca25 min ) och sedan äta på     med mamma och emelie=D
sen kanske ut på strike eller softa med saris , får se vare slutar!! jag är fett pepp idag med såååå
Här är bilder från igår:
 

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: