Sophie

- Mer än du förtjänar!

idag har sara ont i ryggen

Kategori: KUL

SOm sagt , blev iflyttningsfest hos Andre igår ,,,flytta tillbaka inflyttningsfest ska man nog kalla de! , iaf
vi kom dit och då vare massa folk redan där , jag och sara hamnar dock framför tvn och kollar lite på en film som är as mysig , någon med HIlary Duff!
Okej , sååå länge blev vi inte vid tvn.
vi drack vin , tog massa foton satt o snackade med Nathalies trevliga boyfreind om framtiden och jag har kommit på att jag nog ska bli idrottslärare.. eller?

ajaa , sen efter de så började det spåra ut för massa folk , en kille går och tigger kyssar , en annan får lov att byta tröja 511 ggr osv osv..
de var iaf najjs , även om man är lite mör i kroppen idag , .
haha fast då ska vi inte snacka om saras möra kropp , hon höll förfan på att bryta ryggen igår.
jaru våra killkompisar vet inte hur man visar känslor till någon på rätt sätt iaf!.
Lite senare på kvällen så började det bjudas på drinkar ,
Kvällens drink blev: scwheppes , sprite , sprit , rom , bailyes ,och massa is!
eh ja , de var faktiskt gott! såg förbannat vidrigt ut bara=P

Efter ett tag börjar alla bli trötters och jag kontaktar min nyfunna vän Niklas och han kommer och hämtar mig erik och sara , vi skjutsar hem båda sara och erik och sedan fortsätter vi till statoil för att köpa godis och chips , jag orkade dock  bara äta upp mina godisar!
stannade kvar hos han ett tag - mhmmmmmmmmmmmmm, blev alldeles för trött och började slumra som aldrig förr;S jätte kul jaja.
Klockan var ganska mkt då och de gick inga bussar så jag fick dra o sova hos min far.me de va najzzz!

Vaknade runt halv ett (?) idag och var utvilad, tog en omega 3 tablett , läste min nya veckor reyvn sedan tog jag bussen till mamma!
Köpte avokado och citron och cremefraich och vitlök = guaca! jätte gott , ska äta de till kycklingen som mamma sstår och lagar nu.
mumsfilibabi!

ikväll blire dipkväll med sara här hos mig eller hos henne ,beror på om vi orkar förflytta oss någon av oss,
annars så kommer de bli plugg och beck för mig=)-

bilder från igår kommer när andre vaknat upp ur sin"koma" höhö

PUSS<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: