Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej

Kategori: KUL

det var inte igår?
de var väl i förrgår?
iaf , igår så hade jag en dålig dag , hade huvudvärk hela dagen , och trodde seriöst att jag skulle dö!
jag kom hem , åt ch sen skulle jag vila o sedan sätta mig o plugga men så blev icke fallet. jag somnade och sov i flera timmar l runt halv elva går jag och borstar tänderna för att mamma kommer in o pratar med mig , jag går då o läggar mig i sängen och sitter på facebook med mobilen. snackar då med en kille som jag pratat ett tag med , o sedan ber jag om chips , oså står han där utanför med chips?
Hur underbart snäll får man vara:D? TACK iaf :)

Nyss har vi haft balettlektion och kompositationlektion , utan lärare - as skönt , och sedan mitt i lektionen gick vi också och hämtade våra studentMÖSSOR!!! WIIIIIHOO!
KÄNNS AS BRA JUST NU!.

PHIIE - bilddagboken..


Sen efter de blev de lunch och så åt vi en massa god mat o sedan gick vi till A huset och köpte massa allahjärtansdagfika ,jag köpte , en dumlemuffins och en godispåse med blandade röda o rosa godisar! , aaaasgött.!
nu ska jag fortsätta med naturkunskapsfrågor med elli sen blir dansa lite till.
idag mår jag bättre i huvudet , men de är något som sitter kvar eftersom min jävla kommer o går som om den vore välkommen.
vi hörs senare säkert , idag ska jag sitta vid datorn , men jag ska också , PPLUGGAA och jobba , så vi får väl se vad som händer.

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: