Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hej alla kära läsare som verkar ha hittat tillbaka;)

Kategori: KUL

KUL!
på en dag har det kommit till 10 nya läsare!
Okej min dag:
*vaknar med feber.
*danslektion efter danslektion - snurrigt
*projektarbetstid
*barnjympa, älska barnen som om dom vore mina egna ,
 två tjejer gjorde illa sig och så tröstade jag och sa till en utav tjejerna räknar du till 10 nu
 så kommer de inte göra ont längre ,oså räknar hon o sen kollar hon upp på mig och ler jätte
stort! haha sååå förbannat söt!

Jaja , kom hem runt kvart i sju , gjorde mig en förbannat god middag -
 rotmos och köttbullar och massa god sallad =D
Efter det satt jag mig och pluggade , skrev upp allt jag måste kunna och pluggade på det.
Känns lite bättre nu faktiskt!
Någon timma senare satt Pappa på en film och den var aaasbra , filmen hette Gran Torino ! 
yes, yes, mitt i filmen är det tragiskt och pappa bah :
" mhh de där var ju tråkigt"
"jaa" säger jag och känner mig ganska tagen.
Sedan kollar jag på pappa och han är heeeelt inne i filmen och  så ser jag att han har tårar!
Han e bra känslig min pappa,min älskade pappa!

Yeye , efter filmen kollade vi parlamentet, ÄLSKART!

nu VÄntar jag på en speciell man som ska komma o hämta upp mig,
för imorgon har jag sovismorgon till 13:00 sååååååå!
MHM.

Nu ska jag kolla om det finns Efterlyst att ladda ner.
men först njuuta till den här http://www.youtube.com/watch?v=0Su8LXNS16A som crasy skickade mig!
Asibraig!
lyssna du med
PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: