Sophie

- Mer än du förtjänar!

|

Kategori: KUL

Nu sitter jag här , två dagar senare och spelar en ljuvlig musik på tangenterna.

Igår hörde Ica Niklas av sig och frågade om jag ville med på filmkväll , och de var väl givet , så han hämtar upp mig runt åtta och sedan åker vi och köper godis , vindruvor osv och sedan åker vi till Jonas och Sara , väl där kollade vi två filmer:
Changeling(stavning) och Bolt , CHangeling var as bra och Angelina Jolie spelade verkligen as bra i den!
Bolt handlade om en hund som var hur söt som helst! , Se dom båda vettjjaa!

Runt ett -  halv två beger vi oss hem och jag sätter mig här en stund , blir dock trött väldigt fort och somnar lika fort!

Gick upp klockan tio idag och gjorde mig lite gröt och lite gottigt grönt te - vanilj!
Halv tolv skulle jag befinna mig hos min barnmorska för att få svar på ett antal frågor.
Efter det drog jag direkt till skolan och dansade i ca 4h ! Runt fyra var jag hemma och då gick jag först förbi
ica steens en snabbis och köpte mig en grönsaksblandning- palsternacka , morötter , kålrot , gul lök , purjölök osv ,
och av det gjorde jag en god sopppa till mig och mamma! MUMSSSSSS!

nu fem knäckemackor senare är jag trött , ,, vilket är bra , då jag måste gå och lägga mig runt tio idag!
FÖr imorgon ska jag upp tjugo i fem för att tio över fem hämtas upp av mormor för att åka till stationen , där min resa
mot göteborg och mönstringen börjar.

Jag är sjukt nervös , men det kanske inte är så konstigt?

Önska mig lycka till har bara en förkylning som aldrig släpper och en sträckning i baksida lår
MEN FAN VA JAG SKA KÄMPA ,jag lovar er!!!
det skulle vara riktigt skämmigt om jag inte klarar de här...
hemma på onsdag kväll/natt , eller torsdag eftermiddag!
Undra om man hinner shoppa lite också? hmm
de gäller att hitta i göteborg alltså!
Yes yes
hörs västerås!

Kommentarer

  • Ellli säger:

    YOU GO GIRL!!

    2009-02-24 | 19:23:08
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/
  • anna säger:

    det här fixar du lätt! ha så kul och lycka till :D

    2009-02-24 | 22:21:43

Kommentera inlägget här: