Sophie

- Mer än du förtjänar!

Dans

Kategori: KUL

Sitter i skolan och ska snart börja dansa IGEN . .. Iförrgår var jag ute på en mysig men alldeles alldeles för kall promenad. . Somnade sent och vaknade faktiskt upp utvilad kl åtta.hade då naturkunskap och sedan hål i 4h, jag Elli o sofie pluggade lite sen hamnade vi i vilorummet och berättade spökhistorier.:defter de sov vi och sen dansade vi ashårt i tre timmar!! Slutade kl fem och skyndade mig hem och firrade härlig food.. Somnade sent, drömde en förJävla härlig dröm. Och idag när jag vaknade znooozade jag i 45 min , aldrig någonsin har de varit så segt att komma upp.:o balett och dansdansdans nu. Ska fortsätta med de nu. Idag ska jag också på barnlektion..kul ska de bli , saknat dom rob rackarna;)haha hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: