Sophie

- Mer än du förtjänar!

då vare dags igen då

Kategori: KUL

Sitter nyduschade på min säng i en skön tshirt, duschade nästan en timma och det var hur skönt som helst.

Idag vaknar jag runt halv fem och är jätte pigg(?) , kollar på klockan och somnar sedan om till kvart över sex och är inte alls lika pigg , så jag snoozar i en halv timma(har det här blivit min grej nu?). aja
så runt kvart i sju är jag uppe ur sängen och sätter igång med frukosten,
den är viktigast för mig på morgonen , de är den jag lägger ner mest tid på , ca 25 min kanske,
sminka tar 10 min , kläder 5 min .. så 40 senare befinner jag mig vid busshållsplatsen , kom precis i rätt tid ,
 hann köpa en bussbiljett och sedan kommer bussen precis.Bra att elvan bussen nu vid åttatiden har fått en dragspelsbuss,
fyfan va trångt de kan bli ibland , har man riktigt otur får man ju t.om stå kvar i kylan o vänta på nästa buss.
Iaf så kom jag på den bussen som tur var , men fick dock stå upp.

2minuter senare hoppar Elli på och sedan är vi påväg mot skolan.
Första lektionen och det var Naturkunskap- redovisningar, sooft!.
Sedan vare 2hs rast(?) och då åt vi jätte god lunch , jag åt massor,kanske mest t.om!
Sedan vara sceniskproduktion!. göra samma sak hela tiden är våran grej.
och sedan vare dans i 3h , innan sitter jag och elli o förfestar med energydryck ,haha
och sofie tycker sig känna några droppar?.. haha , aja

Dansen gick väl okej, tur att jag hade druckit lite energydryck , kändes mkt bättre då!
Sedan skulle jag ta mig hem också , MED BUSS.
mitt batteri var sämst så jag trodde jag skulle behöva gå ner på stan o växla för at kunna köpa en biljett , men jag chansade med mobilen och den höll ,när jag hade bytt buss och satt på min buss hem så dog mobilen , tänk om bussen hade kommit  liiite senare.
HÖHÖ.
Iaf så hann jag på bussen ner till stan från skolan snacka lite med Micaela om våra framtidsplaner , hennes planer
om att söka till en dansskola lät as roligt , synd att man inte var liiiite duktigare då!

jaja ,när jag är mer säker på mina framtidsplaner och hur de blir med allt sådant , får ni läsa lite senare den här månaden!

Imorgon börjar jag 9.20 med balett , de känns förjävligt , jag är så nervös inför den dagen, blää alltså!

Iaf just nu är Elli och Maria och sjunger inför publik , duktiga de är dom , som fan!.
Men fan så synd att jag missar maxat de här året.
Elli spela in , och så sjunger du solo nästa gång också.
Då ska jag köpa biljetter I TID!
yEAh.
veckan helgen då?
ons: sKola , dans, jobba,plugga
tors:Skola , naturprov, träna ,plugga, göra tacos
fre:skola , sminkning på Make Up Store , utgång!
lör:Jobba, sen stsundby om de går vägen?
sön:dansa, sova,


Nu ska jag läsa lite i min bok  "Jag smyger föri en yxa" och sedan kolla in naturen lite , sen borsta håret och smörja in mig med brunutansol och sedan sova
PUSSSS , jag saknar dig

Kommentarer

  • Stina säger:

    Hehe jaa det har jag, men hon kan vara lite dryg ibland hehe. Snygg blogg btw :)

    2009-02-18 | 13:49:33
    Bloggadress: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: