Sophie

- Mer än du förtjänar!

Brahman

Kategori: KUL

paus från mitt religionspluggande, inte blivit så mycket smartare men jag vet att kon är helig för hinduer!
japp japp.
Idag var det högskoleinfo som gällde , det började 13:00 och jag vaknade runt tio ,så då hade jag tid till att fixa mitt hår o ha lite finare outfit; ungefär såhär blev resultatet:


Efter de så drog jag elli och noi ner mot stan för att kolla efter kostym till noi- studenten u know!
PÅ vägen dit gick vi in tilllustkällan o kikade lite ,och de var najjzzz de=) , massaroliga saker där!
efter de blev de MQ o där hittade noi lite grejer=)


efter stan så drog jag o elli motbussen , jag hoppade av vid saris o elli fortsatte.
väl hemma hos sara väntade vi på saras pappa somskulle komma med den omtalade volvon - cab modell , kommer ej på modell osv nu , men fett skön , sara o jag ska ut med den snart=)
iaf , då åkte vi till deras nya radhus och mätte lite saker

seedan åkte vi runt lite här o var o kollade nya tapeter , kylskåp osv=).
på ett ställe hittade vi en as najzz kille som FLIRTADE med oss.
haha ! o på ett annat ställe satt vi i massagestolar as länge=D ,
 här sitter sara o vilar sig :



haha och här har vi linslusen när hon är sig själv:


iaf , efter alllt tittande på alla möjliga roliga saker så drog vi till max och åt , saras pappa är snäll och bjöd mig på mat:D TACK LARSSA!

sen skjutsade dom hem mig och jag fick sitta fram i den otroligt vackra bilen!
Nu ska jag kolla på gårdagens det okända och sedan , göra mig redo för natten och sen PLUGGA ALL NIGHT LÅNG.

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: