Sophie

- Mer än du förtjänar!

bLODGRUPp: cp

Kategori: KUL

Nu sitter jag här på min säng och är bajsnödig och snurrig i huvudet.
Idag vaknar jag brevid en död man , okej inte död , men jääävligt trött en , han hade tur att han fick sova några timmar till , medan jag var tvungen att dra till school, i skolan biddereeee religion och sedan satt jag och pluggade religion i studio carl! . efter de vart de naturkunskap o då hade vi labb - då kollade vi , lungkapaciteten , blodtryck , hjärtat och lungornar , vilken blodgrupp vi tillhörde, oså ..
lungkapaciteten låg på 2 liter , väldigt lite dårå , de ska ligg apå 3,5 - 5 typ , elitidrottare kan ha upp till sju och pappa har sagtatthan hade typ 5,5 -6 typ , wow pappa;) impad jag är , dela med dig..
Yes , sen kollade vi också blodtrycket, då fick ja först 58/ 55 , då blev jag väldigt orolig och frågade läraren , det kund eit estämma sa hon så vi gjorde igen,, då fick jag 106/50 typ o de är ju också ganska lågt ,,o de är darför jag e så himla snurrig hela tiden , så gott folk , jag är inte efterbliven, =D .
mitt hjärta bankade iaf normalt tror jag, haha ,,
sen när vi kom till testet där vi skulle testa vilken blodgrupp vi tillhörde så fick jag elli o 3 till bli stuckna i fingret , jag blev stucken i fingret av en tjej jag inte känner , men hon var faktiskt ganska duktig! ,, tyvärr så fick jaginte ut nå blod ur mitt jävla finger så hon fick sticka igen , fan va hon tryckte , iaf , till slut kom de e liten droppe o jag trodde vi skulle kunnat ta reda på vad för grupp jag tillhörde, MEN , de gick inte, jag är helt cp och har en egen blodgrupp?
typ.
kul om jag någongång skulle behöva blod , haha ,,,

jaja , nu ska jag bajsaa , o sen vänta lite på käk oså vänta på att P hör av sig och sedan kanske lite plugg ,, om man nu orkar - SKIT GREJER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: