Sophie

- Mer än du förtjänar!

200

Kategori: KUL

sidor har jag läst ikväll , jobbigaste på länge! , MEN boken har faktiskt blivit lite bra också  , inte sådär tråkig och konstig som jag tyckte i början.
typ 40 sidor kvar sen kommer a och hämtar mig o så ska vi ligga sked och sen ska jag ramla ner på golvet och fortsätta läsa lite , eller kanske hinner nu?
Jajajaja
jag älskar min pappa , han har suttit hela kvällen i vardagsrummet och lyssnat på musik i hörlurarna och nynnat, sjöngt med och visslat en massa , sen när jag kom ut var han så ivrig att jag skulle lyssna på låtarna han hittat , någon ny man som gör as bra texter, kan berätta för er imorgon

nästa vecka får du skina lite mamma!

Nu ska jag fuskläsa! och sen fortsätta med min intervju med Lydia!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: