Sophie

- Mer än du förtjänar!

17:30

Kategori: KUL

Vilken konstig känsla jag har i krppen , jag drömde om att jag bråkade med en vän JAG har sagt upp kontakten med och de käns seriöst förjävligt , sen när jag vaknade kollade jag mobilen och då såg jag på datumet att de bara är 4 dagar kvar tills jag sitter på tåget tidigt på morgonen mot göteborg för att mönstra!
Jag är superförkyld och blir aldrig frisk så har inte kunnat tränat så mkt så de känns seriöst FÖRJÄVLIGT!!
Ajaa ,jag börjar faktsikt tvivla på om jag vill de där... varför ska jag dit och skämma ut mig?
eh alltså, de kan ju vara så att de bra är just idag jag känner såhär... vi får se.
Iaf såhär ser dagen ut nu:

•Vakna till , gå upp och äta en c-vitaminrik frukost,hejdå förkylningen
• Fixa mig
• dra till min kusin och fira han ett tag
• jobba 14:30 - 17:30
•sen hämtar pappa upp mig och så skjutsar han mig till sofie=D Vi ska ut på krogen i Eskilstuna , FUNNY BUNNY


Nu ska jag tänka över mitt beslut

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Hellu!

    Du.. ska vi fixa markus biljetter i veckan?! Kan du kolla med sofie om hon kan nån dag så kan vi köpa.. :)

    2009-02-22 | 10:58:58
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: