Sophie

- Mer än du förtjänar!

JA JA JA

Kategori: KUL

Okej , då vare dags för en uppdatering om både fredagen och lördagen då!

I fredags var vi som sagt ute på krogen och firade mikaela , men innan de ,
förfestade vi hos hennes föräldrar på hammarby!
Här är lite bilder från kvällen:
  
 



 I GÅR DÅ! ja då vaknade jag ganska bakis runt kl sex av ett sms,
smsade lite och så somnade jag om till elva.
Gick då upp och satt vid datorn ett tag , och så fixade jag mig inför påskmiddagen hos mormor.
Fan va de var gott alltså.
Här är lite bilder från det:
 

efter det drog jagvidare till sara o deras nya place , där vare full rulle och jag råkade äta lite kött och
potatisgratäng och glass och chips och ostbågar. Så när jag väl var hemma efter en tur i saras bil så
vägde jag mig och de stod 250!
200 kg mer alltså!

Jaja , bara acceptera de ,
någon som gjorde de var jim !
O de var ju tur.
Han kom till mig inatt o så pratade vi hela natten , NÄSTAN, kul har vi iaf:D
beztizen!

Nuu ska jagkäka upp mina russin o sen blire påskmaskeradsjympa , sen gym
och sååå...



PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: