Sophie

- Mer än du förtjänar!

blodet droppar

Kategori: KUL

Här vare längesen man yttrade sig!

Igår var jag Ellinor , hennes mamma & pappa & hundarna i gävle på idolaudition ,
 de gick sådär.
Jag vet iallafall att Elli är duktig ;) och snygg


10 Min senare var hon ändå på top liksom ; kvinnan med självförtroende!

väl hemma käkade jag och fixade till mig lite,
sen mötte jag upp sara på stan vi åkte skrapan hissen och sara spydde hela tiden,
hah nerå.

Efter de mötte vi upp elli och emma och så gick vi och fikade på cornetto bar!
Mkt gottigt!



Idag vaknade jag av en sån förfärlig dröm , nästan så att jag ska hålla den för mig själv
men nej då.
jag var iaf i ett rum med typ 5 andra pers, alla var as shyssta , helt plöstligt vill dom leka något.
Jag bah ja men okejdå , o sätter mig vid dörren och vaktar(?)
Helt plöstligt så sågar en kille av en blondtjejs hals , jag bah skrattar?
oså kommer pappa in o kollar o frågar vart vi fått tag på låtsasblodet ,o då säger jag
"pappa de är inte på låtsas"
oså springer han o ringer 112..

alltså
aja
.
Sen vaknade jag iaf.
Och nu sitter jag här o bloggar o lyssnar på Timo R..
Snart blire frukost , och sen klä på sig träningskläder!
Funderar om jag ska ta o powerwalka till friskis och sen gymma , eller
om jag ska köra ett brädpass eller medelpass och sen gymma..

Hum vi får se hure blire=)
träna ska jag iaf göra.
Hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: