Sophie

- Mer än du förtjänar!

Träningsnarkoman.

Kategori: KUL

Nej de är jag inte, men jag önskar att jag var de, då skulle lumpen vara hur lätt som helst år 2011! Önskningar går alltid att uppfylla... Så jag ska försöka mig på just den önskningen! Träna varje dag, gym(styrka) och kondition såklart! MM. 


Ye.idag har jag; dansat i skolan, gymmat, och cyklat, snart blir de jympapass, men inte ett sånt där vanligt. Utan de är jympaskola-lära sig leda. Jag funderar på att bli junior ledare så:-)! kulkul.nu är de bara 20min kvar tills de börjar och de ska bli skönt att få röra sig ÄNNU mer och sen cykla hem, packa,dra till mamma och sen duscha och SOVA! Va jag längtar. Försöka få i mig nå ätbart funderar jag också på fan!men mest den sköna duschen:-). Igår var en bra mysig dag alltså. Runt lunchtid drar jag till P och vi chillade hela jävla dagen, fan va jag älskar att bara ligga... Och god mat på de , och lite chips!.nice. Gick upp tidigt idag och kände mig som en riktigzombie idag , så jag ser verkligen framemot min säng nu. Sitter trötttrött inne i omklädningsrummet och dagdrömmer om nakna snygga killar,mmm. Hehe..jaja. Nu ska jag bli lite piggare så jag orkar de här... Får se om de blir nå msn ikväll. Skulle inte trot va. Börjar åtta imorgon och slutar fem, känner mig iaf levande. Just ja, tagga till vare!hejsvejs!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Nu måste 'mamma' Lena lägga sig i, igen. Det är inte bra att träna varje dag. Kroppen måste få vila ibland. Speciellt kroppar som fortfarande växer och det gör man vetenskapligt tills man är 21 år. Så vila lite mellan gångerna oxå! :)

    2009-04-21 | 11:03:09
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • Sara Cederborg säger:

    När är eran föreställning? Vilken tid osv? Vad kostar det?

    2009-04-21 | 20:39:43
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.sel

Kommentera inlägget här: