Sophie

- Mer än du förtjänar!

Temptation , TÄNK PÅ ATT DE ÄR 1 APRIL IDAG!

Kategori: KUL

hEJhEJ , nu ligger jag här i min säng lite snett sådär ,
jag har ont i min svankoch är heelt stel , men ändå gick baletten helt okej idag!

Idag efter skolan drog jag ner på stan m ELLZ vi prövade den nya magnum glassen:
Den får 7/10
och varför den inte får fullpott är dels för att den  är dyr , för att den är liten och
 för att de inte var tillräckligt med kola sås!

Nu ska jag vila , jag har haft huvudvärk hela dagen , de måste vara att huvudet ställer om sig för
ljusare tider. BRA DE!
sen efter att jag vilat blire plugga satan och sen kolla tivi:)

 Eller ne, jag tror att huvudvärken kommer ifrån Andreas , han skrämde sönder mig i morse och
 hela dagen har mitt hjärta slagit dubbla slag. höh!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: