Sophie

- Mer än du förtjänar!

strike!!

Kategori: KUL

Igår efter föreställningen drog jag och elli till strike med min förra halvbror david och hans två kompisar,
väl där träffade vi flera killar från klassen och vi hade det jätte trevligt , sen kom det lite fler vänner och bekanta och vi
hade det jätte trevligt ,iaf  jag!.
Dave o grabbarna sjöng karaoke , lät sådär , men , dom bjöd iaf på sig själva , bra de!

Idag har jag vaknat breve J och vi kollade klart filmen vi började på igår The uninvited , as bra faktiskt:)
efter det har jag bara legat i min säng och mått illa och haft huvudvärk , jag har alltså inte varit ute i det vackra vädret!
Dumt Sophie  , dumt!
Idag drog också Andreas i väg ända tills påå FREDAG!
de var dumt tyckte jag.. jag ville mata spindeln juu.
jaja , kommer fler tillfällen!

Snart blir det att dra till friskis - uttagning för att bli jympaledare, vill jag ens de?
jAJo , Juniorledare vill jag bli , jag kan nog få ungarnas uppmärksamhet=D.. Kul!
Snart är det studenten , sen efter de äre , träna träna trääna tid ,hejja lumpen!

Sista veckan med mac beth framför oss nu , vi kör hårt , om inte stenhårt nnu!
de ska bli så bra!=D
 Valborg kommer bli najs!
och veckan efter de ska jag till sthlm och köpa mig en klänning -mhmh
hejja studenten!

fan va jag mår illa.



lever du?

Kommentarer

  • Elli säger:

    J ? någon jag inte vet om ? :O

    2009-04-26 | 19:15:03

Kommentera inlägget här: