Sophie

- Mer än du förtjänar!

Smile like you mean it

Kategori: KUL

Trött sophie som skriver för stunden , dagen har varit dryg o seg ,
 men slutresultatet är så bra , när det väl sitter !

Som sagt de är Mac Beth föreställningen jag pratar om..
Här är lite mer Information om den:

Estetiska programmet i Västerås ger en modern tappning av Macbeth. Kom och njut av teater, dans och musik.
onsdag 22 april kl. 19.00
fredag 24 april kl. 19.00
lördag 25 april kl. 19.00
onsdag 29 apil kl. 19.00
Scenen Carlforsska gymnasiet i Västerås
Vuxen 100:-, studerande/pensionär 50:-
Biljetter köpes på plats en timme före föreställningen.

Ja men kom igen nu då!!!
kom och kolla=D


Imorgon börjar det på riktigt , sen jäääävlar kör vi i en vecka!
Kul , jobbigt och spännande det ska bli!.


Imorgon efter premiären ska jag få mat av P ,de var ju snällt :O
Jag älskar mat!
Mat är på min top 3 lista ,, men jag säger inte vilken plats;)

Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran imorgon ,
våra outfits måste plåtas;)

nu ska jag göra mig redo inför imorgon.
Puss och godnatt sovgott



  tack


Kommentarer

  • Elli säger:

    oj, läskig bild :O

    2009-04-22 | 07:55:49

Kommentera inlägget här: