Sophie

- Mer än du förtjänar!

SEX

Kategori: KUL

Nu sitter jag nyvaken i min säng och tänker på gårdagen, de var helt okej fan,
dansade sönder och idag kan jag inte gå på mina fötter..
Dels för att jag hade klackskor ,men också för att jag är lite bakis.
Fattar dock inte hur jag kunde bli de, men allt går väl!

Idag skulle jag ha dragit på Brandutbildning kl 10.00 ,tyvärr blev de då inte så
för att jag var så förbannat trött när jag vaknade , jag hade nog kunnat somnat mitt i en brand
om man nu ska förklara hur trött jag var.
Så de blir till Friskis halv tre för att jobba och sen vid sex ska jag till
Sigurdsgatan och jobba där lite!
Ska bli helt okej kul faktiskt bara de är trevligt folk och inte
såna där lökiga som inte vet vad social
betyder  - mhm!

Idag vare också tänkt att träna , men jag ska inte göra det! För jag är bakis ,
och man ska inte träna då!
Så jag tare imorgon med kim o noi också kanske??

Ajaa nu måste jag duscha och äta mig något göttigt som jag står mig på till klockan SEX!!!

Hörs säkert inatt runt två eller kanske på facebook isf , eftersom jag har de på min mobil
GRATIS!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: