Sophie

- Mer än du förtjänar!

Say goodbye to the world you thougt you lived in

Kategori: KUL

helt såld..




Den sena föreställningen blev inställd pga sjukdom , och bra är det!
Ingen energi fanns kvar i dansarna , iaf inte i mig, och flera av teatrarna var sjuka ,
och har man en stor roll , kan inte någon annan hoppa in..

De första jag gjorde när jag kom hem var att sätta på datorn , o sen sooomna till världens
mysigaste låt..
mmmh , ibland är det bra mysigt att bara ligga och lyssna på musik, hur kan jag ha glömt bort det?
Jaja.
Ikväll blire home till pappa , skruva fast sadeln så att jag kommer till skolan imorgon , och
storhandla! Sen måste jag göra min lilla läxa från friskis och svettis: igår var det uttagning 1 och jag
gick vidare till FINAL! och där ska man sätta ihop ett eget litet pass - 2x3 min
en styrkelåt , en konditionslåt och en rörligshetslåt!
Kul=D.

Det är tur att jag är som en Kameleont och kan ändra mitt utseende osv till miljön jag lever i!.



Nu när jag legat o vilat i nästan 2h så känns de som om jag borde dra ut och jogga ,
jag måste verkligen börja tänka långsiktigt ju.
Sommarn - inte så länge men ändå
lumpen - hurryyy!!

ajaa blir nog bra.

vill skicka en puss på kinden till underbara Mikaela Göransson också=)

Nyss fick jag ett sms...

Jag får varje dag ett sms om dagenshoroskop till lejonet ,
såhär stod det om idag och framåt:
Du har gott om energi,.mån o tis har din sprudlande energi en lyftande inverkan.
 Du har kreativa idéer men måste vara aktiv för att kunna manifestera dem.

Hahh va , energi idag? jag?
nejnej . Men imorgon då.? då kommer säkert all den energin jag borde haft idag!
Kul !
Tre föreställningar kvar som sagt av Mac Beth .
och efter den sista på Onsdag har vi fixat kajutan där alla vi ska paaarta!!!!
Fett de kommer bli.
Tors äre lite plugg i skolan och sedan , sedan... valborg i uppsala , nnågot jag ser framemot.
Har jag tur hittar jag mig en man , inte bara för kvällen utan för , ett par år framöver.
haha man vet aldrig...
Nu känner jag att jag fick liiite energi fan , ska nog ut på en promenad=)
Pusss

Kommentarer

  • Elli säger:

    haha vaihelvete äre där för bild. JESUS!:D

    2009-04-27 | 17:42:51
  • Emma säger:

    sv: SMAL? jag blir ju tjockare för varje dag som går skaru veta!

    2009-04-27 | 18:59:32
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hah ... men tack

    2009-04-27 | 20:28:58

Kommentera inlägget här: