Sophie

- Mer än du förtjänar!

Salem Al Fakir

Kategori: KUL

Igår jobbade jag då på friskis och svettis från 15-17:30.
Såg stora biffkillar på ett jympapass , o de var kul =D, men jag drack också väldigt gött te
och pratade med en skakig Kimpa , haha!
 Iaf
runt halv sex , traskar jag mot Sigurds där jag skulle stå i garderoben!
Väl där så får jag lite info , en fin t-shirt och jävligt god mat!!!
Sedan får jag lära känna dom som jag ska stå med i garderoben och i kassan med.
Tur nog vare socialajävlar!

Iaf, runt sju börjar de strömma in folk och det fick jätte bra med garderoben!
Klockan tio började förbandet : Jonna Lee , otroligt duktig och rolig tjej!
Fick en skiva av henne också=) as bra!!
50 minuter senare vare dags för de alla kommit för ; SALEM AL FAKIR!
och oj vilket drag de blev!
Jag hade sån tur att jag fick gå in och lyssna lite jag med, haha stod breve skönaste killen också!
Han bah : "ey du  , du är sååååhäär kort(visar med händerna ungefär en meter över golvet) ,, ställ dig här!"
Jag bah ne de e lugnt , jag ser här... hade faktiskt hur bra plats som helst!
Dom kändaste låtarna av Salem var såklart dom det var mest drag i, tycker iaf jag.
Innan allt började soundcheckade båda banden och då hann man träffa på banden lite och ja
Salem är otroligt trevlig och går och ler hela tiden;phah..

Idag kl 15:00 ska jag  till friskis och ha ett friskispass - juniorjympa ,eller ja , jag ska vara assistent!
Efter det ska jag gymma , fyfan va bra de kääääänns!!
Jag har längtat något så otroligt,! Gaah!
Nu jävlar börjar träningen till januari 2011 , till ,,, lumpen!!

Först och främst ska jag gå ner ett par kilo ,
sen efter sommaren ska de bara vara starka feta muskler på mig!
De kommer bli bra de vet jag!
sådeså!

Kommentarer

  • Elli säger:

    dom ringde till min mamma så det var inte du ;)

    2009-04-05 | 22:31:00
  • Elli säger:

    Du kan väl få följa med rå ;)

    2009-04-06 | 11:15:30

Kommentera inlägget här: