Sophie

- Mer än du förtjänar!

Oj

Kategori: KUL

Igår hade jag ett jympapass på Friskis med småbarn. Brukar egentligen ha för lite äldre. De gick as bra, och dom var otroligt söta!efter de körde jag hårt som fan på gymmet.:d en timma.hårt som fan..:d kändes så Jävla bra då, idag är det dock lite värre, träningsvärk i ljumskarna.. Idag har jag jobbat med pappa !de gick väl bra, jag har dock blåmärken på armarna! 70kg kyl o frys upp och ned för en spiraltrappa! Inte själv då, pappa gjorde de jobbigast såklart. Men jag hade de fan jobbigt jag med!!!imorgon ska jag med Elli till gävle och till idol, de ska fan bli kul.:d var med förra gången. Den här gången kommer de gå mkt bättre, de vet jag.:p . Hoppas iaf. Ska kolla klart ballar av stål, sen prata i telefon med johan och sen sova. Måste upp tidigt och fixa till mig.:d. Vi hörs väl. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: