Sophie

- Mer än du förtjänar!

Nemen

Kategori: KUL

Jaa , fan jag hittade hit!

Haft mycket för mig sen i söndags men nu börjar jag få ordning på de som var.
Bara de att de nu blir ännu jobbigare, i 2,5 v ska vi alla 3:or esteter repa ,
ha föreställning , och plocka bort
så jag kommer dans varje dag nnu i 2,5 v nästan , och bara tänka dans , darför kommer jag inte
vara så kontaktbar , kanske på söndag då!

Mhjaa idag var första repdagen och det gick finfin , vi fick testa massa frisyrer som vi ska ha o de kommer
bli väldans bra de här:)
Imorgon ska vi bli sminkade o få tips oså , det ska bli skit kul de=)
Efter att vi suttit där o fått tips promenerade jag och elli hem från skolan!
Huuuur skönt som helst , de är fan soft o gå ,bara man har någon breve sig som yttrar sig
då o då!

yEAh ,
när jag kom hem lagade jag mig lite pyttiiiipanna , de blev jätte gott !
Efter de slocknade jag i soffan ungefär en kvart , perfekt powernap!
Sen kom pappa hem och vi drog och handlade.
Haha  , jag bara äälskar att handla=).. Jag blir så
flummig på nå sätt.. Jag liksom..
Blir hög av all god mat som ligger i vagnen!
Fick med mig både de ena o de andra tills imorgon , matsäck är bra fint de!

Just idag hade jag velat haft en pojkvän,
men bara för att jag är så förbannat sugen på massage!
Undrar om Elli ställer upp imorgon...
man kan väl hoppas.
nu sitter jag här med min turban på huvudet o skriver med folk på msn,
snart dags för att sova!
Mjaa
imorgon ska jag knipsa upp mitt cykellås med en bultsax=D
ja jag är slarvig.
IBLAND...
ofta.
men inte jämt!!

PUSS GODNATT


Kommentarer

  • Elli säger:

    bara att fråga sörru ;)

    2009-04-15 | 19:39:35
  • Elli säger:

    bara att fråga sörru ;)

    2009-04-15 | 19:39:52
  • Sara Cederborg' säger:

    inte hört så mkt från dig.. du är tydligen inte medlem i den socialaligan!??! MEN DU.. kom till pluto imorrn :D

    2009-04-16 | 18:56:58
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • Sara Cederborg säger:

    Yeah.. ja de kan vi göra breee men om du är inne på msn förstås har inge pengar på mobile så då fåru ringa herrå

    2009-04-17 | 07:03:29
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: