Sophie

- Mer än du förtjänar!

Massage

Kategori: KUL

Godmorgon för andra gången idag måste jag säga...


Igåår var en bra hektisk dag , jag hade trippelbokat mig ,men ,,, de gick as bra..
Första bokningen på morgonen hade gått till sara och henne family ,
Dom skulle FLYTTA.
Så runt tio kom dom och hämtade mig och sen började hela äventyret!
Det bjöds på tunga lådor och på 50tal ikeakassar, Men också på
SPICY HOT , 13C MED NUDLAR.. TACK Larssa!
Runt sex drar jag mig hem , duschar snabbt o sätter mig och andas.
Vid sju var min andra bokning - Michaela , o vi skulle bara chilla oså=)
De var tur de:) Vi hade de iaf kul och mysigt som vi brukar ha!

Runt tio tar jag en buss ner mot stan för att käka mat med P.
Han hade lagat jäävligt god mat och gjort jätte god sallad,
Men efterätten var bäst!
BEN & JERRYS.
Finns de nå godare glass?
NEEE det göre inte!

Vi kollade också på I am legend , jag hade inte sett den
så de var dags för mig  att se den tyckte jag!
Och ja , den va bra!=D
Oså fick jag massage ,TACK!



Imorse har jag gått upp två ggr , känns sådär , men de vare väl värt!
lite seg är man ju , och idag ska de göras mkt också!
jag ska:
*Tigga pengar
*Leta fram nå snyggt man kan ha - BLIR JÄTTE SVÅRT!
*Fixa present till Mikaela!
*käka mat
*Masseras med mamma;O(?)
*Fixa till mig
*Hem till Lelan och röjjjjaa!
* Däcka i min säng sent och upp tidigt!
för på LÖRDAGEN
* Upp med tuppen , sen ner till friskis och svettis som en påskkärring och ha familjejympa! KUL
*sen träna om jag inte är bakis
*O så vidare till mormor o morfar o äta påskmat.
* Sen hem till sara o kolla hure ser ut där och umgås med alla dom där borta!
*Sen sova hoppas jag!
Söndagen kommer de bli lite mer sovande iaf och på måndagen också , TUR DE!
fan  , snart är sista lovet slut för min gymnasietid!
STUDENTEN NÄSTA!

MEN NU
nu blire väl lite frukost kanskerå?



(Jag och Mikaela för ett antal år sen)


PUSS

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    ASSSSSSSSSSSG sexigaste bilden ever ;)

    men vafran kvinna du behvöer inte köpa någon present för fan , bara du kommer juu fattaru väll:)

    2009-04-10 | 13:44:45
  • sop säger:

    sv: haha klart jag måste , och ja ,den är såå förbannat sexy;)

    2009-04-10 | 17:56:44

Kommentera inlägget här: