Sophie

- Mer än du förtjänar!

FF

Kategori: KUL

Igår efter den fantastiska föreställningen så fick jag skjuts av anna hem. TACK. Väl hemma möter jag upp mamma och sussan! Väntar lite med dom och sen kommer michaela och jesper och ska skjutsa ner dom mot harrys. Och då tog jag tillfället i akt att försöka få dom att köra mig till en affär. Jag ville ju ha chips! Åker runt lite med dom och har de nice sen drar jag hem!försöker få tag på någon som kan göra mig sällskap för att att titta film. Men ingen respons. Tur var väl de. Tio min efter de somnar jag. Och när jag sen vaknar runt åtta är jag utvilad. Gör några situps , smsar lite och sen somnar jag om. Och vaknar runt tolv. Hur skönt som helst.. Gör lite nudlar och lägger mig i sängen och äter framför tvn. Hur Jävla bra som helst ju!. Ligger fortfarande kvar där men ska snart försöka dra mig upp och ut i de vackra vädret! En liten promenad tack! 



 Kl fem blir det att infinna sig i skolan igen då. En till föreställning väntar!efter de kanske jag ska träffa david och grabbarna får se vart de bär av! Roligt nog ska sara komma och titta på föreställningen.första gången på tre år som hon tittar. De var på tiden.:d Hihi.


 Jaja, promenad och sen en dusch och så skolan då!! .:FF i natt- skönt..



 Saknar dig.:d. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: