Sophie

- Mer än du förtjänar!

BMB

Kategori: KUL



16:56Idag snoozade jag massor , hade bestämt mig för att gå upp vid halv tio
men kom ist upp elva.
Duschade och fixade till mig riktigt mycket och tog sedan bussen mot stan och mot skolan.

Väl i skolan 13:00 hade vi samhällslektion , dock inte så lång lektion...
Efter det pluggade vi till naturkunskapsprovet!

Halv tre vare dags för muntligt prov och jag känner nu i efterhand mig faktiskt nöjd och väldigt förvånad,
det gick bättre än va jag trodde och Naturkunskapsläraren Linda tyckte jag var duktig!

Kvart över tre slutade lektionen och skoldagen, jag åkte hem och gjorde mig lite soppa
och nu ligger jag med huvudvärk igen...
kul de där , har haft de i flera dagar nu , jävla väder!

Ska pillra mig och sen vila lite , kanske ladda ner nån film?
VÅGAR MAN?
HMM, de är frågan de...

Iaf helgen ;
fre ; utgång Blue Moon Bar - längtar!!
lör; Brandutbildning , träna & jobba friskis o sen jobba i garderoben- sigurdsgatan..
sön: Jobba friskis och träna på friskis, sen chilla!



01:18uppdt:
Killar kan vara riktigt konstiga ibland , och ibland helt underbara, precis som oss tjejer ,
men
Killar är mkt konstigare

Lov snart

GODNATT

Kommentarer

  • Johan säger:

    jag somnade nån gång vid kvart i 1 tror ja. sen skrev du sms 01.18 tror ja de va :P förlåt att ja inte va vaken :) haha

    2009-04-03 | 15:23:12

Kommentera inlägget här: