Sophie

- Mer än du förtjänar!

WIHO

Kategori: KUL

ALLTSÅ tänk va musik kan göra en på bra humör .

nu sitter jag här i sängen ,ne jag sitter inte , jag hoppar o har mig till the sounds ,har fan inte tid o skriva här

men såhär ser mina närmaste timmar ut iaf


lyssna musik o hoppa färdigt,

duscha , fixa mig för anna
sen förfesta med anna i en tunnel
sen blire konrad och adam tensta o dansa dansa dansa!!
WIhoo va vi ska aega dansgolvet.

sen kanske krille hämtar mig o jag sover iköping , men de får vi se
sen imorgon 10:00 ska jag vara på LASARETTET  o göra massa test uscccccch jag hatar sånt.föresten , kan dom inte tapetsera om på sjukhuset? WHAT?????
o ehm , sen blire tillskolan 11:50 ,
så lite sovmorgon får jag iaf!
hoppas pappa kan skjutsa mig..


MUSIK VARE



OCH TÄNK VA FORT MAN KAN BLI PÅ DÅLIGT HUMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!<GAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;@

Kommentarer


Kommentera inlägget här: