Sophie

- Mer än du förtjänar!

hejhejjj , jävla stor uppdt. de här du;)

Kategori: KUL

somsagt inget internet hemma hos morsan
men nu e jag hos pappa såååå  här får ni lite blogginlägg jag skrivit på hos morsan(A)

så ja njut nu av flera dagars ensamhet i mörket:

25/9 13:11
Ja , nu e jag hemma igen då , hann va i skolan i fem min dårå .. åt nyss lite lunch ,
köttsoppa blev de, nu ska jag tat lugnt i min säng ett tag och sen ska jag väl göranå lite roligare-
synd bara att man fortfarande är lite seg i kroppen dårå.


15:16
KOllade nyss på en film som jim fixade till oss soom vi skulle se, men de blevinte så , så idag när jag inte haft
nå internet så har jag ist kollat på den, alltså , den var grym. jag grät nästan ett tag...
snart funderar jag på att gå en promenad här på området , synd bara att inte hostan vill ge sig , eller huvudvärken.
yeye

vi hörs

26/9
18:33
krullar håret , skolan va seg idag , ikväll blire partywithmypain som johnossi skulle sagt!!!
ptre

27/9 12:52

Okej gårdagen i ord ; struligt ,  förfest , vin , du duger bara för sovplats , hosta , taxi , telefonnr ,
 legitimation förfalskning(kusin17år) , flörtis , gamla vänner , päroncider , snurrigt , ensam , mcdonald´s , hejdå min förra vän ,
hej mathilda , Kille som däckar på bussen och tappar över 1000:- ( han fick dom sen) , gräsmatta + klackskor ,
VART FAN ÄR EFTERFESTEN? , hej mamma , godnatt.

Ye det var gårdagen det , nu sitter jag med min frukost i sängen , JORDGUBBSTE! , OCH jaa , de stavas te
och inte the , det bestämmer jag .
Ja så händer today , promenad på området har Mamma redan varit duktig o tagit här , jag lär ju gå till förfestplacet
och hämta min cykel bree, oså kanske de blir fest idag? eller jadu , man vet aldrig med vissa;9
ahru , luddig inlägg.Precis som jag.

men iaf , du kan glömma att vi are freinds, heddå.
ptre


28/9 12:47

Yey det blev fest igår hemma hos nån rojj(stavning) , feting ferren med bar o grejer , jägern satt mkt mkt bra!
Träffade massa gamla från nybygge  dock 91:or hela högen OCH 92:or , haha kändes jätte konstigt att se lilla pojkarna
med stora flaskorna , men äsch då..
de va najjs , jag dansade , var full( lagom:) ), räddade tjejer från äckliga killar , hälsade på nytt folk , gömde mig
i badkaret.
Senare så skulle vi dra ner på stan till emmas kille o hans kompisar osv, fett bra tänker vi när vi sätter oss i en
900i och dom mer än gärna kör oss ner mot stan , med markoolio på högsta volym , JAG ORKAR INTE MER , VILL INTE
VARA KVAR , JAG LÄNGTAR EFTER ER MIN KÄRA MOR O FAR , ooooosv ; men inte körde dom ner oss mot stan nej , dom skulle ju
visst visa upp oss för deras kompisar på centralen , fett tänker vi o börjar gapa efter mat.
Dom kör oss mot burger corner o innan dom åker iväg så hinner dom kör på min fot o få med sig något dom inte
skulle ha med sig, aj aj aj ;( det sög ganska hårt det.

yee , idag har jag iaf vaknat , ätit frukost o kollat tivi , o hostat ihjäl mig nästan;( min hals mår inge bra ,
och mamma tjatar på mig att det INTE blir nå dans i veckan , vilken tur att dansen e inställd både mån & tis då
hehe , bara röst o rörelse på måndag!, AS SKÖNT..

ne lite bakis är man ju , så ska vila lite sen måste jag nog gå o hämta min cykel!

HÖRS senare
PTRE

28/9 15:15

Hah va långt de här kommer bli sen när jag lägger in de här ;) . fett!! yeye

Var nyss o hämtade min cykel dårå m märker att hostan blir mkt värre när jag anstränger mig , så de är big nono ,
men för er som vill veta så har hostan blivit lite bättre , slemmet börjar komma upp.. hehe
yes nu blir det msn på mobilen lite , o sen ska jag göra korvstroganoff med hjälp av mamma ( första gången ).
PTRE

28/9 21:27
duschade nyss , LÄÄÄÄÄÄNGE , hårmask , ansiktsmask och skrubbade hela kroppen , jag är nu en ny människa,
försöker just nu logga in på msn på min mobil, men de funkar sådär , eftersom jag inte ser vilka som är inne , utan om nån skriver till mig kan jag se att dom är inne.
Imorgon har jag bara en lektion - röst o rörelse. sen funderar jag på att käka i skolan o sen kanske skriva klart mitt cv,
det är dags nu!!. sen kanske jag får med mig en elli hem också , yeye , det återstår att se. nu ska jag fortsätta med att försöka komma in på msn,
bra helg , mkt dricka , mkt skräp , äscccccch vad gör de,,, nu jävlar har hostan tänkt att försvinna sen så ska jag börja hårdträna också!!!!!!!!
Får se om man får med sig en viss A till gymmet också.
PTRE. (PUSSTILLROLIGAEGOISTER)? ,JAG VET Inte själv , säg till om ni kommer på nå bättre.

skit


29/9 18:40
hejja mig , hade bara en lektion idag  , röst o rörelse , fun , min grupp är as bra ,om inte bäst!
yey efter lektionen åt jag lunch med min grupp o sedan satt jag mig i studiocarl för att ÄNTLIGEN skriva klart mitt cv , jeje tänkte jag o satt där en timma typ=P.
iaf så blev jag klar o skrev ut de , men nu när jag är hemma o läser hittar jag massa fel . yes , men jagkan iaf allt (A)

Nyss var jag på en liten trip till stanistan , heelt ensam med musik i öronen , o så ser jag han killen från konrad , förra fredagen , fett najjjs ju , mina ögon såg inte helt jävla fel alltså (A) !! Iaf jag hämtade ut massa medicin , go go me  fem hundra recept o med hosta som hörs över hela stora gatan!
Nu väntar jag på att mobilen ska laddas klart så att jag kan logga in på msn , hehe ,har nya msn på mobilen , kan skicka bilde ro ha en visningsbild , fett najjs
kommer aldrig byta till comviq känns de som , hah!,
ikväll ska jag laga mat till mig o mamma o sen blire ta en långdusch o sedan kolla på något bra på tv i think.
gud vad jag saknar  internet. o herreGUD va jobbigt de kommer bli för er o läsa allt de här ! var inne på bloggen idag i skolan , haha har tappat 5 läsare!! , måste fort få tillbaka dom o sen fixa lite nya också , så reklamreklam kommer de bli mkt av!. jag kommer synas på busshållsplatserna , på bion , överallt!
mina lungor låter jätte läskigt , hoppas hostan slutar snart så jag kan börja träna , jag vil inte gå upp nå mer , men FAN va sugen jag är på godis:( . ska jag? NEJ!
ÅT FÖRESTEN världens nyttigaste mellan mål för ett par timmar sen de var : en omelett , en kiwi , keso , kyckling , paprika! , BRA VA?
hihi
glappkäft
ptre


29/9 21:24
NYDUSCHADE O KLAR ! , men för vad:S?
yeye andreas hämta mig(A)?
haha inte för att du ser de här , men ändå :)
ne , ska väl smörja in lite och sen kolla klart på cprog. om DOCKOR som dom sminkar som rikitga bebisar , o så stoppar dom in andningsgrejs så dom ser ännu verkligare ut , jävla cpn , knulla fram egna ist?
ons.

hah.
________________
Jag hoppas verkligen att du hör av dig nu , sista chansen nu *knackknack*// hugo...
Aja , smörja lite o sen kanske dricka lite te , MUMS.
puss ptre

Kommentarer


Kommentera inlägget här: