Sophie

- Mer än du förtjänar!

tack för ikväll

Kategori: KUL

OCH VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ ANONYMA? , börjar faktiskt tro ganska starkt att de är mina vänner som busar me dmig ?

Anonym om school:
du måste vara v-ås sötaste flicka ?
11 September, 19:55



Imorgon kommer sofie hit o sover o umgås med mig o elli, ska bli as kkul:D!!!!!!!!!!!!!!!!!
partey!

idag har jag inte tränat , känner mig as knäpp ,. undra om jag kommer somna, ?
eller JO jag har cyklat en halvtimma , haha , sen sprungit runt på ica oletat saker, idag skulle jag laga mat ..
de blev curry med massa grönsaker o kyckling o ris, hejja me!

nu kollar jag idol o de finns vissa duktiga men fan va jag hatar vissa norrlänningar!!!
shhupp  som nikko skulle sagt de!

schooi imorgon då , nu jävlar ska jag ge järnet, speciellt på röst o rörelse lektionen..
Jag fryser..
så ska lägga mig under täcket snart o sova tidigt I think.

undra om man ska dusch aokså..
kanske nånannan dag , imorgon ?

ser framemot imorgon verkligen!!
FETT!

nervo..... nervosi..
ne va heter de

haha min nya favvo ,
barahan inte var så nervös.

PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: