Sophie

- Mer än du förtjänar!

quatro estacionos

Kategori: KUL

 fast allt går åt helvete .
jag mår inge bra.
jag älskar mamma.
och jag vet att vi klarar de här.

jag känner inte direkt att jag har nån att prata med så darför skriver jag av mig lite nu
ISHAIOJDAOISJDIOASJDOIAJD
sååå.

ni får bry er, jag har ställt upp så mkt för er så ... bara ge tillbaka nu..

o på allt de hära har man blivit förkyld också. o så e man helt ensam hemma.
Kul..

föreställningen som vi såg idag med dansarna var knäpp,,


imorgon blir de:
um
jogg
projektarbete
friskis
sova sönder

o nån gång däremellan ska jag gråta en skvätt också , de kan va skönt ibland..

hosthost ,  nu ska jag fortsätta kolla främmande fågel..

Kommentarer

  • Björn säger:

    Hej söt :) Det här om "du måste vara v-ås sötaste flicka ?" varje bokstav stämmer ju ;)

    helt makalöst va söt du är :)

    Hoppas du sover gott & drömmer sött nu :)

    2008-09-16 | 23:22:43
  • E säger:

    Du skulle ju inte på friskis?

    2008-09-17 | 08:17:45
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: