Sophie

- Mer än du förtjänar!

oj

Kategori: KUL

idag gick jag inte tillskolan , för när jag vaknar känns det som rakblad i min hals jag har hostat hela jävla natten o knappt sovit ju  ochså känns det  som om nån sumobrottare har suttit på mitt huvud hela natten, jag e as het också, o jag sjukanmäler mig o somnar om och vaknar nnu , nu är det inte lika i halsen men jag har huvudvärk somfan o de känns som feber , tur att jag inte missade massa lektioner idag iaf  , för de jag missade var högskoleinfo och det kan jag gå o lyssna på imorgon, för jag vet att jag mår bättre då ,(?), yeye och då har jag också tid för att skriva klart mitt snygga cv.

nu ska jag ligga här en stund till sen ska jag dra mig upp o pillra mig lite.


det lär bli fler uppdateringar idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: