Sophie

- Mer än du förtjänar!

jaha, oj

Kategori: KUL

så duktig som jag är , hackar jag in o tjuvar någons internet , tyvärr funkade de bara i 5 min , så nu sitter jag hemma hos anna och bloggar lite , för att ni mina läsare inte ska bli allt för deprimerade.
Jag sitter hemma hos anna för att skolan har tydligen blivit hotad(?) , jag kommer till skolan  fem i elva , går in i studiocarl och sätter mig för att skriva på mitt cv , jätte duktig är jag t.om! Men , när jag suttit där en minut låter de i dom heta högtalarna att vi då blivit hotade , två styckna hot t.om , kul tycker alla , UTOM jag , jag tycker det är läskigt , och jävligt omoget. Hur orkar dom? Visst att de är skönt o slippa skolan , men sätt in fler studiedagar ist!!

Yeye m,, hoppas dom tar fast dom där jävlarna så att dom får skämmas.

Nu sminkar anna sig och vi ska snart (trorjag) dra oss ner till stan o skaffa oss sponsorer, vi får se hure blir med den saken , annars åker jag hem till den stackars tomma lägenheten och rööjjjer lite. hehe

som sagt inget internet så ni får hör aav er på telefonen? skojja bara , de är väl för mkt begärt?
hehe


HEJDÅ



Kommentarer


Kommentera inlägget här: