Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ibland står allt stilla , just nu går allt emot mig ,

Kategori: KUL

när ska man någongång känna hur allt bara flyter på??
allt är jätte jobbigt just nu , o de blir aldrig bättre när de kommer flera saker på samma gång, helt serri , så orkar jag inte bry mig om mig själv snart , de känns som om jag blivit nån annan , somom den lever i min ,MIN kropp..
jag får väl tänka positivt att allt ordnar sig någongång , men är inte de där "någongång" nu snart , vet jag fan inte vart jag ska ta vägen





YES
school today , alla hatar nu min kamera!




projektarb.↓


                                               Brandlarm↓




nu blir de powernap , sen handla mat , sen laga mat sen åka o träna?? orkar jag?  borde fan , har gått upp:(
har tränat as mkt den här veckan, får se.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: