Sophie

- Mer än du förtjänar!

HOSTHOST , SNURRSNURR

Kategori: KUL

Sitter då i skolan nu då , har inge internet hemma så jag skriver blogginlägg i vanligt dokument för att sedan klistra in , ni måste ju få följa mina dagar ändå tycker jag . I helgen står det mkt i kalendern , idag blire fest eller konrad , imorgon promenad med mamma på området, kanske fest o kanske till emma o kolla hennes nys criBB ( hon vet inte om att jag planerat in de , men hon lär inte tacka nej till min närvaro.)
På söndag ska jag till kyrkan , yes jag ska till kyrkan , med ellinor , skoluppgift.

Nu känner jag mig snurrig så ska nog ta o äta på mitt fina äpple somligger på bordet bakom mig.
snart har vi röst o rörelse sen slutar jag o då är det cykla hem( som tar 3 min) och sedan firra ordning mig , men först ringa lite samtal..

Johan är mysig även om han inte vill de.

Nyss visade elli mig en sida , så nu har jag suttit o gjort lite , de här är resultatet:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: