Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej

Kategori: KUL





Idag har jag varit duktig, gick upp klockan 8 , drog iväg o jobbade på friskan till runt halv tolv , efter de drog jag hem , gjorde en egen sallad sen sov jag i en timma ,tro mig de behövdes , för efter de var jag på topp igen , låg o tog de lugnt ett tag sen hade jag funderingar på att dra o gymma ,men så blev inte fallet ,
 blev ett skönt bas pass på friskan och de kändes nästan som ett pulsbaz , passade perfa för en trött phie på en jävlig söndag=) sen så solade jag i en kvart o sen duschade jag , tro mig jagnjöt av varenda droppe , sen så bastade jag såklart , tills jag kände mig snurrig då gick jag ut o så fixade jagmig , sen blev de bussen hem då min cykel fortfarande är stulen!Hoppas jag får låna cykeln imorgon av mamma iaf.

hah nu börjar jag känna hure svider i fejjan ,
hade ansiktsförstärkaren på all the time!

yey!

helgen har varit bra ,  allt onyttiigt jag druckit har jag bränt bort idag, yeppyepp..

o sen allt onyttigt jagätit ÄR ITE MKT , jag har inteätit så mkt chips i helgen , nästan ingenting. o , o jag saknar det inte, konstigt nog , de är andra saker jag saknar o speciella folk jag också saknar!
Nu blir det kolla lite bloggisar o sen sova , för jag ska börja sova dubbelt så mkt varje natt 8h!! fattar ni , =D hihiehie ,iaf så kommer träningen synas mkt bättre då när man sover bra..

Fan så de svider i min fejja nu.
o vajävla myggbettena kliar-


imorgon blire school , sen till friskis , sk a nog gymma eller ta nå medelpass.
NU ÄR JAG PÅGÅNG ,så aktadig!

 såhär kommer jag försöka träna
mån- gym/medelpass
tis- pulsbas / medel
ons-gym/medel
tors-bas
fre-medel /?
lör- -gym?
sön -bas

sen kommer de ju va massa dans i skolan så får se hurmkt jag orkar med på friskan

heddå

Kommentarer

  • Tess säger:

    Du har väl inte glömt att delta gärna i min smyckestävling?

    Givetvis är det gratis!



    Kika in bloggen för mer info.

    2008-09-07 | 23:20:23
    Bloggadress: http://egowar.blogg.se/
  • sara säger:

    haha menart man blir ju så jävla pepp när man får sjunga i mick :D

    2008-09-08 | 07:49:49
    Bloggadress: http://saracederborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: