Sophie

- Mer än du förtjänar!

HEEEEE

Kategori: KUL



hello there!
Idag kunde jag inte komma upp er sängen , så jag låg där ett jävla bra tag, tillslut kom jag på att jag MÅSTE upp , för vi skulle dansa en massa idag, o även fast jag är förkyld o lite krasslig i helakroppen så drog jag mig dit o dansade , dock blev jag snurrsnurrig !

Så pga de blire inge friskis idag , kan vara bra o softa lite också, men imorgon , då jävlar är jag frisk, de lovar jag synd bara att de inte ärnå aerobics pass då;((, kollar på deras hemsida nu o var inte alls nå roliga pass , så kanske får bli gym , har träningsvärk i ljumskarna som fan idag kan jag lova , o armarna , hha , go go go phie!!
men men ....jag drog iaf till skolan , mötte upp elli somhad ehittat en cykel( hemifrån) så vi behövde ej skjutsa idag!! wiho tänkte jag ... men fan så kallt de blev,,o då tänkte jag inte wiho längre!
imorgon lär de bli bussibussen va? mja

dansen i skolan gick OK , o på röst o rörelselektionen fick jag tillbaka energin jag tappat på moderna, . de va kul !!!

Jag mår inte bra att bara sitta stilla , jag rör alltid på mig , hoppas farsan kommer snart så vi kan åka o shoppa lite(handla på maxi)


alltså äre bara jag eller äre -100 grader ute??

jag har ont i ryggen , jag sov ungefär 3h inatt..fattar inte varför man inte kan somnaaaaaaaaaa!!

nu vare tomt i min hjärna , jag har användt den bra idag likzom!!

TRÄNINGSVÄRK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: