Sophie

- Mer än du förtjänar!

haha

Kategori: KUL

tack emma , min blogg är rörig o de vet jag också att den är , men de är ju sån jag är? varför ska jag då sitta en extra timme för att att ni ska fatta de första gången ni läser de ,nee juste läs de flera gånger så ska ni se att de går!

idag har jag varit iskolan , först överdoserade jag astmamedicinen - inte med flit , sen precis när jag kommer ut från porten ser jag bussen komma , så jag kutar som aldrig förr o tror faktiskt jag sparng lika fort som en leopard gör.. jag brukar cykla ja ,men NÅN JÄVEL HAR JU FAN BAXAT DEN.. not good när jag finner den skyldige sen..

sen har jag varit på stan o kollat dom nya klassfotona , HEJHEJ va snygg jag är med min korvrygg o min fina bränna . MEN de finns dom somblev värre , hahaha tänke rpå en speciell nu. men puss ändå...

yes
tack för den här tiden niklas ahström de blev väl ungefär 4 år ? eller kanske 3? hehehejdå
och de var pga den här videon på youtube som vi sa upp vänskapen:
http://uk.youtube.com/watch?v=bwegzhXAqaQter

han skickade den då till mig ..
jag mår inge bra efter de här , PÅ EGEN RISK (om ni kollar)


jag e super snygg idag!(tränar på att säga o skriva positva saker om mig själv ... som inte är så sanna , men ändå , kanske blir dom de nångång! , så bara att fortsätta)


kan de inte bli nån fest idag , jag har ju dricka för 4 veckor fram!!!!!!!


oki fest imorgon i köping ,MEN de är ju 30års fest..

haha


yey!!


Nu ska jag ta tag i mitt liv( äta upp godiset jag fick från gratisgodis.se idag=) ) hihi mumzzz , sen ska jag ... borsta tänderna


HEDDÅ


Kommentarer

  • Emma säger:

    men din blogg är ju rolig för att den är rörig D:

    men hörru? vad äre för video?

    2008-09-05 | 18:28:44
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/
  • Emma säger:

    det går ju inte och kolla på videon, berätta på msn ssen!

    2008-09-05 | 22:06:19
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: