Sophie

- Mer än du förtjänar!

"-jag stöter inte på dig nu men..... KAN JAG FÅ DITT MOBILNR"

Kategori: KUL

haha tajjen idag fett snurriga män


- va fin du är
-Vart har du dina glasögon
- jag tänder inte på tjejer med dåligt självförtroende
-BRA!!


haha yey , har iaf smaakat niklas speciella kir dricka idag ,känner mig väldigtsnurrig nu , när jag ligger ner
ÄNTLIGEN , fett trött ,

MEN ska upp vid åtta imorgon ändå!!!!!!!!!!!! FRISKIS VETTTUU!
sen efter de , kan jag lova er alla , att jag ska sova , alltså all day long!!!


såå nu blire inge mer blogg.

ska prutta vidare
TACK FÖRESTEN FÖR ATT JAG FICK FÖLJA MED PÅ 30ÅRSFESTEN TIDIGAR EIDAG! , haha fet gött med ölprovning..
sen tack för att du släppte in oss gratis! ,O TACK NICKE FÖR DEN KONSTIGT GODA DRICKAN!


PRUTT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: