Sophie

- Mer än du förtjänar!

var e du unge man?

Kategori: KUL

wow..
gårdagen började hemma hos sara kan man säga , där prövar jag kläder o allt jag sätter på mig är antingen för stort eller för stort och kort , till slut hittar jag en klänninga som passar som jag nu tyvärrrr kommer behålla sara;)

ahah nerå.
sen efter ett tag kom emz och vi tre drog till ANNDREJjjj, vi sjöng singstar o chillade med gooud dricka , tyvärr blev de inge chips för mig den kvällen:(

sakna*


yeye , vi va där ett tag sen började de balla ur , eller ja , debörjar bli riktigt tråkigt!!!! så emma ringer sin syster som precis tagit körkort , GRATTIIIS MY!!!

Hon kommer o hämtar oss på ica ettan o hon kör in mig o sara till donken o emma o hon fortsätter home ..

på donken njuter jag av varje tugga , var så längesen, MUMZZZ FAN!

Sen chillar vi ett tag , sen blire gå mot hammarby där jagskulle ta bussa till hallsta och hem till toni ..

sover där o vaknar o de regnar , skit tänker vi o sätter på en action film , de blev filmen wanted som faktiskt var ganska bra , lite överdriven oså , men jagvar fett inne i filmen hela tiden
(hehe)

Nu e jag hemma igen o har ätit o bytt kläder 2030293 ggr och ska snart fixa till mig lite dårå sen besöka mikaela och jocke i deras nya lägenhet!

" var e du unge man?" - jag träffade en as mysig kille på bussen till hallsta som jag vart fett intresserad av , synd bara att han bara sökte sällskap just där på bussen , haha ,
fett skön iaf-.

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: