Sophie

- Mer än du förtjänar!

tompa i mitt hjärta

Kategori: ALLT

åååh var på löga idag o såg vincent ,veronica maggio och tomas  ledin idag lyckades få deras autografer också , dock inte tompas , men vad gör de, fick öronorgasm när han sjöng , en liten tår i ögat också kan jag erkänna , har julevt med han hela livet , pappa spelade en låt av han när jag kom hem från bb , haha NOT ,.. ne men pappa har lyssnat på han i ungefär 18 år nu så.
tog bilder och filmade lite idag , men TYVÄRR har jag ingen sladd ,som ni kanske redan visste ..

de kommer de komme r, haha har ju förfan tusen bilder på kryssningen o massor efter de.. så snart äre dags....

nu e jag trött , gårdagens natt var hård, så idag har jag varit snäll mot själen o bjudit på snabbmat kom föresten på en text om snabbmat _:

melodi: sthlm i mitt hjärta

snabbmat i mitt hjärta låt mig få äta dig nu
låt mig få fetta o myyysa
pommes de är jag o du.
av all mat jag någonsin ätit
är du den mat som har allt.
genom käken o ner till min maaagsäck
du är i mitt hjärta med
genom käken o ner till min maaagsäck
du är i mitt hjärta nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: