Sophie

- Mer än du förtjänar!

smulor i sängen , tack sara:(

Kategori: KUL

hejhej bloggen idag har varit en helt okej dag , förutom att när jag tänker så blir de jobbigt , jag känner mig äcklig o kommer aldrig nånsin låta de hända igen!

braa

I fredags blev de krogen , inte tänkt från början , men så mkt röjj de blev , jag anna & krille ägde dansgolvet ganska länge om inte hela tiden , vi blev ju me dpå vimmelbilder som jag lagt in här..

yeppyepp

I lördags drog jag o sara ner till löga för att kolla ledin , maggio o vincent.. de har jag också berättat om , de blev lägga sig ganska så tidigt den kvällen o de behövdes för  idag gick jag upp ganska tidigt (för att vara helg) 11:40
sen fixade jag mig , för jag emelie ,Mamma o anders skulle till köping till mammas moster o äta ,vi blev bjudna på flygande J o de var första gången jag åt de, AS GÖTT!!
Efter de begav vi oss ner mot stan o tillnån fet gräsmatta/backa , där de skulle vara allsång, fick se dom i fame och perelli, heheh , sen så sjöng jag så att jag blev  hes!heheh(igen) ,haha träffade dom i en annan del av köping också:)

mm sen så har jag o sara haft demysigt med gouda chips i min säng o kollat en prinsessas dagbok, inte fåttnå chips i helgen så idag vare dags tyckte jag..


Nyss slog mitt hjärta dubbla slag , de va läskigt de vare , men jagär en kämpe , haha

ska fortsätta borsta bort smulor o lyssna på pinks nya låt jag fick av emz(ekallander.blogg.se) INTE FÖR ATT HON BEHÖVER MERA LÄSARE DIRRREKT!! ,
minsann jag som behöver..

SKOLFOTO imorgon , slå en mellan benen , hemligt uppdrag med e o e , fira favvokusin som fyller 9, packa till pappa , fixa massa papper, fifan

yeye , borsta smulor vare,

Kommentarer

  • sara säger:

    hihi!

    2008-09-01 | 07:28:56
    Bloggadress: http://saracederborg.blogg.se/
  • Maria säger:

    nu ska jag kommentera i din blogg, liksom bara för att :D du är ju värsta cool sophie som träffar massa kändisar (tänker på en annan del av köping!) HAHA

    2008-09-01 | 17:16:29
    Bloggadress: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: