Sophie

- Mer än du förtjänar!

oki

Kategori: KUL

krogen igår va sådär, jag drack nått glas rosevin o jag som sagt att jag inte skulle dricka,men jag blev ju inte full ,inte på 2 glas precis, jag drack också en alkoholfridrink , najjsssigt , kvällen slutade som sagt på burgercorner<333 där jag o sara åt varsin POMMESTALLRIK!,man fick sallad tillockså , masssor med sallad , sen tog jag mina kära klackskor o gick hem med sara ,hehhee

myz

jag vill bara säga er alla en sak, bilden på mig o sara på plutos hemsida, jag ska gå ner i vikt jag lovar(men inte nu , de är sommarlov).
men den här blev lite bättre!!jag menar , man ser ju mina muskler , haha


hah

nu ska jag käka pommes o burgare till frukost , DE SKA BLI GOTT ,bäst jag går upp o gör mig sallad så man får de också , bara jag som äter de ju--
Pusssiss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: