Sophie

- Mer än du förtjänar!

okej hej!

Kategori: KUL

nu sitter min fula kusin o spelar piano , tyvärr kan han inte ja må du leva ,
han kan bara , ööhm ja ingenting

ne han är inte 3 år , han är 23 , ne , men typ 23 ,

yeye , snart ska vi till farmor för dom har gemensampresent , kan de råka vara så att de är fallskärmshoppningen ?
MAAAAAAHJGADDD,,, nu gäller


tur att jag inte ska hoppa idag , inte  i de tillståndet..

ÄLSKAR ER ALLA SOM JAG FICK FIRA MIN DÖELSEDAG MED !!
jaa er också som jag inte kännnerrrrrr dårå


HÖRS SEN!

NU BLIRE TÅRTA!

Kommentarer

  • H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat säger:

    En känd glamourmodell har startat en skönhetssalong. Vad tycker du om hennes salong? Jag har fått en inbjudan från henne. Mer om det kan du läsa i min blogg

    2008-08-09 | 10:19:07
    Bloggadress: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här: