Sophie

- Mer än du förtjänar!

jag har kommit på

Kategori: KUL

att jag alltid behöver närhet , spelar nog ingen roll vem den jävlen är , eller på vilket sätt jag får närhet ..

jag hatar att sova ensam , men jag hatar mer att vakna upp helt ensam på ena halvan av sängen o veta att jag kan bre ut mig , även om de är riktigt härligt att ha hela sängen för sig själv så skulle jag hellre vilja trängas med någon i den!




yeye  , imorgon ska vi peyya kryssningen , den börjar närmar sig , och vad som mer närmar sig är min födelsedag , jag fyller 18
, men också fallskärmshoppningen närmar sig..
Nu , nu ska jag antingen kolla film eller spela fear , får se vad de blir

sen imorgon blire väl ut i spåret , min mage går förfan att lägga på axlarna nu..

HOPPAS du hör av dig nångång snart , annars ger jag upp


hejdåå

hörs gör vi , men vettefan om vi ses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: