Sophie

- Mer än du förtjänar!

,,,,,,hoh

Kategori: KUL



blev mitt rum ensam , med en till film , john tucker must die huh den är bra:D

sen så va pappa o emelie o köpte lite kina mat också så jag fick smaka jag med!

tjatade också till mig en klippning som jag verkligen är i behov av , visst pappa du har dåligt med cash , men du kommer ju vinna på lotto imorgon , right?

ne inte direkt va ,

men yeye ,

Jag fyller år om 2 dagar , o de känns inte som om jag vill fylla år , jag tycker de känns så falskt när nån säger grattis till mig på msn t.ex när dom inte skrivit på ett år,

domskriver bara om man skulle heta " jag fyller år " eller " jag ska ta livet av mig"

jag är i närheten av ´båda sakerna , kanske inte så nära på de sista , men jag känner mig bajsig just nu , jag vill inte vara singel längre , haha , jag har tröttnat , somfan , får inte tillräckligt med uppmärksamhet av alla vänner o av minfamilj så nu vill jag ha en kille också , haha , .

medlem på mötesplatsen har jag blivit , o de visade sig gå riktigt bra , fann en trevlig typ.
man vet aldrig :)

kan nog va kul med lite nya vänner också..

ne nu brännar min bärbara dator mina lår så jag ska nog stänga av den , SNART
om jag nu inte hittar en till film? iaf så fyller jag årom 2 dagar , o vill ni inte säga grattis så sk ani inte de hahah


astmamedicinen hjälper inte än så de är väl inte astma jag har då  , men vafan äre för jävla hosta jag har då?
yeye ,

helgen kommer bli fet
tyvärr så blev ellis fest ändrad tills nästa lör ist , men jag klarar mig med att festa en dag!

Nu ska jag leta film , finner jag ingen , ska jag göra två sittups och sen sova.
eller nee jag ska nog inte göra de , är så hungrig o kommer bara bli me rhungry

fan

hejdå!
godnatt!
hör inte av dig!
jag vill inte de fan!

 gäsp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: