Sophie

- Mer än du förtjänar!

HEJ ALLA!!!!!

Kategori: KUL



jävligt helt okej dag!

Började med en cykeltur till skolan med ellino , där chillade vi bland datorer , lyssnade på rektorn och fick veta slutprojektets tema , hehehe , iapril kommer ni o kollar va:D?

eller ne dagen börjar med att jag hittar mina gamla cheapisar som jag hade 2006 , tänker , när dom där sitter som dom ska är jag nöjd med mig själv , då fick jag för mig att jag skulle pröva dom. OCH DOM PASSA!!, så jag är helt okej nöjd med mig själv justnu, hahhah känns konstigt att säga så, visst dom sitte rlite tajt så lite ska tas bort , men men:P

jaja skola sen

efter de följde jag med ellino då hon skulle fixa sina naglar , skum tjej som fixade eftersom hon tappade hakan då jag sa att jag funderat på att bli sexterapeut , hum , jaja inte så vanligt , men ändå ,, yeye Naglarna blev superfina , dock inte värt 660:- och varma chokladen var så inibomben god , funderar på att dra dit o ta mig nå massage eller så o komma dit 3h innnan o sitta o dricka varmchoklad , (hehe) sno inte min idé nu..
Sen efter de mötte vi upp en flikka vid namn emma , vi skulle till spången med henne o fika , alla tog paj men jag o elli tog godaste pajen(hallon) hehehehe

sen efter de  drog jag hem, lite tidigare än dom andra för att mamma skulle ha cykeln.MEN de visade sig att hon skule få skjuts dit hon skulle ,yeyey tänkte jag ....
mamma jobbar iaf på dagis o de var sötaste barnet kvar , fick en slängkyss :D haha

yess, idag vare tänkt att krille skulle komma o besöka mig , men nee , han känner sig inte så pigg efter kraschen , så hoppas de blir snarast!

SÅ jag tog tag saken i egna händer , not really , ne men jag gjorde mat , till mig o anders, de som jag o sara gjorde sist , men lite starkare nu dåråå:D

Sen fixade jag disken
så nu känner jag mig jätte duktig , .
fölrutom att jag sitter o suger på en pimpim godisklubba sådåråå.


haha iaf , att laga maten jag gjorde idag räkor o shit , tog lika lång tid som ett telefonsamtal me dmikaela , och att fixa disken tog lika lång tid som att prata med krille , haha , ganska olika:O

nu tänkte jag kolla dom sista avsnitten av mysteriet på greveholm,, ooo så ledsen , vill inte att de ska ta slut , så bra, haha:D

Snurrigt
hörs

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: