Sophie

- Mer än du förtjänar!

finne

Kategori: KUL

18år, inflyttningsfest , fallskärm , kryssning , fest , fest
SKOLA


japp snart börjar skolan
men innan de hinner jag med en massa saker...
massa saker
iaf som jag planerat..



idag har jag kännt mig ensam, eler ja iaf när michaela lämnade mig ensam i sängen , där vi had esuttit nån timma o glott på datorn, japp , bara glott ,  o drygat lite smått då..

mmm

veckan ser iaf ut såhär

mån - gone
tis-  först ner på stan med anna  en stund o bara mysa lite smått , ska kolla hur hon ser ut i håret efter hennes klippning, sen kräftskive/kycklingskive kväll med girlsen , oh yeah!! ska bli mys, sen kanske träffa JImpa
ons- kanske träffa tob om han har tid , annars ska jag sätta mig i nå hörn o skriva en bok!
tors- inget planerat ännu lär bli fortsätta på boken om jag nu påbörjat den, , annars blire börja med den en kvart o sedan tjata på en viss Saj... ..heheheh
fre- inflyttningsfest hos mikaela , där dom ska fira mig lite också(A) hoppas jag iaf , sen kanske de blir ut på kroga om jg får nån med mig , fyller ju år på lördagen så komme rju ut efter 00:01 , annars bara festa hela natten lång för att sedan dra till statoil där jag ska köpa mitt första sexpack och ett paketcigg åt nån fjortis!hehehe
lör- fylla år , lär bli fira nånting med farsan o hans släkt , sen börja kolla på fallskärmshoppnings saker , vilken dag o allt.
sön - spicy hot med lelan och sedan ska jag boka massage tid ( om jagnu har pengar över efter helgen o de jag måste varatvungen att ha till kryssningen som är på måndagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
hehe

alltså äre någon som har lust att komma omassaera mig så tackar jag inte nej, har jätte ont:p
mehh!!
helt plöstligt fick jag ont i hjärtat också.
jag är döende ,nee!¨så jävla levand e, ont överalt. vettefan varför haha
lyssnar säkert nu
as bra... vi komme ro döööööööö samtidigt du o jag! ne nu ska jag lägga mig ner i sängen o mysa lite

hörs väl ghejjhövven


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: